LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 8, 2011

PENGEMBARAAN CINTA

Jauh sudah pengembaraan...menyemai kasih...menyulam rindu. Perkenalan sejak dari bangku sekolah akhirnya membawa aku dan dia ke jinjang pelamin... menyatukan dua hati. Selama 11 tahun dia telah menjadi kawan...teman..sahabat..kekasih...tunang..dan kini seorang suami....

Alhamdulillah… hari ini usia perkahwinan ku 43 hari… masih didalam kemanisan dalam menikmati apa itu sebuah rumahtangga…. Kemanisan yang akan aku kekalkan sehingga nafas terakhir…  menyelongkar rahsia sebuah penmbentukkan hati yang cukup sempurna dalam penciptaanya… 

Tanggal 27 Mei 2011
Tarikh yang xmungkin dapat aku lupakan..menjadi tanda keikhlasan hati dan cinta seorang kekasih kepada aku… Lafaz yang diucapkan  menjadikan hidupku sempurna..melengkapkan aku dengan adanya teman sepanjang hayatku..disisi kirinya itulah cinta ku…hingga keakhirnya.. InsyaAllah.
Syukur Alhamdulillah…dengan segala rahmatMu  Ya Allah.. Kau telah mengurniakan aku seorang suami yang selayaknya untuk ku… Menjadi tempat untuk ku berlindung…menjadi tempat untuk ku bermanja.. menjadi teman setiap waktu.. menjadi pembimbingku… menjadi imamku..menjadi penghibur hatiku.. menjadikan aku terasa begitu sempurna…  
Terima Kasih sayangku…


Lafaz terucap dengan janji

Alhamdulillah

syukurku pada Mu


Suami n isteri

semoga kami sentiasa dirahmati Allah swt

Keluarga baru ku... hehe


Majlis pada 28 Mei dan 29 Mei 2011


antara rakan2 yang hadir...

Ahli keluarga belah suami

 rakan2 maktab juga datang memeriahkan majlis

aku dan dia

pose....

aku

dia

ahli keluarga ku..

bibit2 CINTA

Majlis waktu malam

smile2..

kena jalan slow2..

waktu nie malu giler seyh

rakan2 yang hadir


KINI… Kau suami..aku isteri… 
Seronoknya berjalan2 dengan suami…. Bermula 01.06.11 Permulaan langkah menjadikan perjalanan ini satu sejarah yang akan aku ingat sampai bila2.. Kenangan terindah terabadi dijiwa… Perjalanan kami menuju ke Taiping-Penang- Kedah-Tapah-KL.... Episod baru yang cukup indah... 






Namun jarak pasti memisahkan kami… demi tugas dan tanggungjawab… Aku setiap waktu merindui dia.. sentiasa menanti saat2 untuk bertemunya… kadang kala mengalir air mata kerana terlalu merinduinya… kerana dia begitu sempurna padaku… aku amat2 terasa kelainan pada jiwaku…. Utuhnya kasih sayang dan cintaku… tidak seperti sebelumnya…mungkin inilah sebenarnya CINTA.. Ya Allah..Aku bersyukur dengan rasa ini.. Alhamdulillah..aku terasa bahagia bersamanya.... Biarlah kebahagiaan ini sentiasa berada dalam rumahtanggaku hingga ke akhirnya.....Amin..

No comments:

Post a Comment