LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 30, 2011

SALAM RAMADHAN SAYANG....

Semua yang kulakukan adalah untuk kebahagianmu.
Segalanya adalah untukmu.
Hanya...aku bukan perempuan yang sempurna,
selalu saja ada kata dan kesalahan
yang mungkin bisa menyakiti hatimu...
Selamat berpuasa sayang, terimalah maafku.
Bersama cinta....

Baru 2bulan kita menjadi suami isteri...
namun tidak banyak yang aku lakukan untuk
membuat kamu ceria dan bahagia...
Berikan aku lebih banyak hari, bulan, bahkan tahun,
untuk aku lebih membahagiakanmu.
Itu pun jika diizinkan olehNya...
Bersama bulan suci ini, kita simpul kembali
benang-benang pengertian diantara kita
zahir dan batin.

Maaf kalau selama ini aku suka membuat kamu kesal.
Memang kadang-kadang aku tidak mengerti kamu.
Tapi aku amat-amat menyayangi dan mencintai kamu.
Kamu pasti tahu bulan puasa akan datang ini,
aku akan jauh dari kamu..
Janganlah kejauhan itu menjadikan aku semakin jauh dari kamu...
Jadilah peneman setia untuk ku berbicara apa saja...
walau apa jua keadaan...
Maafkan aku zahir dan batin sayang...
I Love U.

1 comment: