LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

Selawat Burdah

Assalamualaikum....

Tika waktu ini..jiwa terasa tenang..damai walaupun aku hanya keseorangan tanpa suami dan keluarga disisi...mereka dijiwa....hidup dihatiku setiap masa.... Tika asyik mendengar radio IKIM....terdengar alunan selawat yang mengetuk pintu hatiku....lalu bibir turut sama mengalunkan dengan rentak irama yang menghiburkan...

Bila habis je selawat itu...aku rasa cam, ala.....dah habis..

Tp...bibir ku terus mengalunkannya tanpa berasa bosan....aku terasa nak dengar...nak dengar..nak dengar lagi...emmm want to hear again..... Selalunya aku dengar alunan dari Sami Yusuf...len skit la lirik dia.. tapi yang nie alunan suara Amar.

Dan....



Lagi best kalu kita dengar dan tahu maknanya kan..... 
Tapi aku tahu makna tuk 2 baris yang pertama je....


*Ya Allah selawat dan salam selalu dan selamanya
*Buat kekasih Engkau (Muhammad s.a.w.) sebaik-baik ciptaan Allah sekaliannya...

Seterusnya...???????

So korang dengar la...gerenti best... :-) 
Selamat berselawat sambil berhibur......

No comments:

Post a Comment