LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 30, 2012

HARI LAHIR KU.......

17 MEI 2012....
Selamat Ulang Tahun Kelahiran untuk aku....

Huhhuhuhu.dah 27tahun usiaku.....

Segala puji bagi Allah Tuhan Seru Sekelian Alam, Selawat dan Salam Untuk Nabi Muhammad saw, Ahli Keluarganya dan para sahabatnya.

YA ALLAH... begitu pantas masa ini berlalu.. pejam celik,  27 tahun dah usiaku... semakin dewasa meniti usia dalam mencari sebuah kehidupan..semoga hari - hari yang aku lalui sentiasa dirahmatinya..Insyaallah...

Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap dugaan yang Engkau turunkan. Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku…dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.

Ya Allah... panjangkanlah umurku untuk aku terus beribadah padaMu.. restuilah aku selalu agar setiap amal dan perbuatanku mendapat rahmatMu...murahkanlah rezekiku dan biarlah ianya dari sumber yang halal agar darah dagingku ini suci dan hatiku mampu terjaga supaya terus tunduk padaMu... Tabahkan hatiku dalam mengharugi setiap dugaanMu.. Berilah aku kesihatan yang baik agar aku dapat menuntut ilmu dan melakukan amal ibadah padaMu  Ya Allah... Berikan aku kebahagiaan yang engkau kehendaki padaku...
Engkau tetap menerima walau terkadang aku alpa, aku lupa, aku tersilap dan khilaf menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan. Namun begitu besar kasihMu…Engkau tetap melindungi aku walaupun terkadang aku kalut merungut ketika saat-saat lemahku datang. Setiap kedukaan dan keperitan yang aku lalui..adalah anugerah untuk aku menjadi hambaMu yang beriman.... 

Ya Allah... Jadikan rumahtanggaku sentiasa dalam keharmonian...penuh dengan limpahan rahmatMu... Disinari dengan cahaya kebahagian... Jadikan rumahtanggaku satu lantasan untukku menuju syurga Mu...bersama Adam yang telah Engkau ciptakan untukku.... 

Terima kasih Ya Allah atas segala takdir yang telah Engkau tentukan untukku. Engkaulah Ya Maha Besar… peliharalah aku ini agar terus berpegang teguh pada taliMu....

Al-Fatihah untuk ibu ku yang telah melahirkan aku dengan penuh kesakitan.... Smg ibu ditempatkan bersama orang2 yang beriman... Aminn....

Terima kasih untuk semua rakan2 yang memberi ucapan hari lahir untuk ku.. 
Terima kasih untuk cinta hati yang memberikan aku hadiah yang sunggguh bermakna....

Dari suamiku yang tercinta...

Semoga aku menjadi bidadarimu didunia dan di akhirat...Amin...


2 comments: