LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 4, 2012

MEI BERMULA...

SALAM....

Em, pejam celik....dah masuk bulan Mei...
Hadiah pertama dari En.Hubby..... ~~~ CUTI 30.04.12 - 02.05.12 ~~~~
Meleret senyumanku...berbunag2 hati aku.... lalalalalalalala...............
Boleh jalan2.... yahooooooo..........
T.Kasih sayang sbb ambik cuti untuk saya.... hehehe.

Perjalanan cuti padat diisi dengan macam2 perkara.. servic kereta, membeli barang2 kawen kakak, tukar tayar kereta.. tengok wayang... makan2... dan paling akhir, merayap2 kt CH....sempena cuti hari pekerja..
Ntah kali keberapa aku p pun aku xtau.. huhuhuhuhuuhuhu.... Tapi kali nie aku p tempat yang masih belum aku lawati... Ladang BOH. Memang best.... udara yang amat segar di atas bukit dikelilingi pokok2 teh....walaupun terasa kepenatan semasa mendaki bukit..tapi amat2 berbaloi dengan udara yang nyaman diatas.... Akan pergi lagi... InsyaAllah...
Dari Tapah...singgah kt Lata Iskandar... untuk bersarapan pagi...



Makan nasi lemak.. best...SEDAP.
Perjalanan diteruskan...ntah kenapa pulak aku pening dalam perjalanan. Adoi....agaknya jalan macam ular kena palu..tambah hubby bawak laju skit kot...pening kepala aku.. huahahahahaha.

Gambar kt Ladang BOH...


Nyamannya.....

Gambar kt Cactus Velley....
Kt Cactus Velley...

Faazawanz + tomato

Geram ye... hahaha

oussh....!
Semua gambar hubby... gambar aku xde...? emmmm..gambar aku kt hubby...

~~Koleksi kenang2an~~

No comments:

Post a Comment