LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 3, 2012

@ i-city,shah alam

 
Sudah 3 minggu cuti sekolah berlalu. Masa berjalan tanpa disedari…  Aku memulakan cuti dengan meluangkan masa berjalan2 dengan hubby.. yelah bukan selalu dapat bersama. Belum lagi rezeki kami tinggal sebumbung.
 
Dah lama aku teringin nak pergi i-city. Kadang2 rajuk sendiri bila hubby beri macam2 alasan bila sebut pasal i-city. Penantian itu satu penyeksaan…cewah... :)  dalam hati kata…… “bila dapat pegi nie….!” Seronoknya  bila tengok gambar2 orang lain yang pergi kesana…tapi aku bila…...??

(11.11.2012)
Sampailah masa yang ditunggu, cuti sekolah…. Janji hubby pada aku ditunaikan. Dating @i-city… Malam 2 punyalah best…tapi xnak tunjuk sangat yang sebenarnya aku nie xcited giler…dalam kereta dah terbayang2. Hati melonjak2 sudah.. Bila dekat nak sampai..lagi lah…mata dah xpandang jalan depan dah…lantak lah hubby yang bawa. Mata aku pandang luar kereta je…pandangan yang menarik..penuh cahaya…yang aku rasa masa 2 xsabar nak turun kereta. Huhuhuhuhu… Ni lah penangan orang yang suka dengan cahaya lampu...  (",)

Sekali masuk RM10 untuk sebuah kereta. Kalu nak masuk kat snow walk 2 xtahu berapa sebab xmasuk kt situ. Jalan2 kt luar pun dah penat. hehehe.  
 


 Bestnye jalan2 dikelilingi pokok2 pain dengan berjuta2 lampu diod pemancar cahaya (LED).....


Posing dengan en. hubby....






 Kat belakang 2 ala2 eye on malaysia kan...  X tahulah bayarannya berapa.. masa 2 kat kuanter tiket ramai orang berbaris... Lagipun aku dan suami xberhajat plak nak naik..mungkin next time.....


Sebab hari dah nak hujan...terpaksa lah balik... xsempat nak pusing2 kawasan yang ada animal dan lain2. Kalau ada keizinan dan peluang....nak datang lagi kt sani... sebab masih ada tempat yang belum diterokai... (",)

No comments:

Post a Comment