LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

Demam....

Sapa yg demam nie....? Mr.Tunang..... Kesian sangat...dengar suara lemah je.... Teruk lah maknanya 2....xbese demam..bila sekali kena,ubat pun dah xlut.....
Aku kalu dia sakit..demam...aku mulalah susah hati..risau..walaupun aku tahu dia dah besar panjang....lelaki..tau jaga diri..tapi aku still risau... Aku akan menghubunginya....untuk memastikan keadaannya baik... Bila dengar suara dia,baru aku rasa lega skit.... Sekurang-kurangnya,xnampak kt depan mata....dengar suara pun jadilah...
Tapi bila dia dah pegi chek,kena ambik darah.....kena cucuk...kt buntut....hahahahaha....lega r skit hati aku.... Dengar klakar gak dia kena cucuk kt buntut...tapi cian....mesti sakit....

Setiap dalam doaku....aku mendoakan smg dia cepat sembuh....seperti bese... Dah r jauh dari kuarga..sapalah yg jaga dia...sendiri2 lah....tambah2 kalu xlarat....cian sayang.... Smg sayang cepat sembuh ye..... Kalu xdapat nak balik kg minggu nie....xpelah...yanz xkisah pun..len kali boleh balik...yang penting kesihatan sayang...

"Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu penyakit dan sejenisnya melainkan Allah akan menggugurkan bersamanya dosa-dosanya seperti pohon yang menggugurkan daun-daunnya" (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)....

No comments:

Post a Comment