LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Jalan2 bersama Hubby

Hujung minggu lepas aku berpeluang berjumpa dengan suamiku.... maklumlah kami berjauhan.... Kesempatan yang diambil...kami telah berjalan2 memenuhi masa yang ade bersama.... Destinasi yang tidak dirancang..kami ke Cameron Highland (CH).... Entah yang keberapa kali aku sampai ke tempat ini... tapi inilah kali pertama aku ke Cameron Highland setelah berstatus puan. hehehehehe.

Dari Tapah ke CH..jalannya..huhuhuhu...terpusing sana..tersenget sini badan aku. huahaha. Sepanjang jalan ke CH terdapat banyak gerai2 orang asli di tepi2 jalan. Aku tengok dorang jual petai...rebung..pokok2 hutan.. ade yang jual hasil anyaman... Tapi xsinggah pun. Jalan nak ke CH jugak akan melalui lata..Kuala Woh dan jugak Lata Iskandar. 1 hari nnti kot baru nak pegi Kuala Woh.

Aku dan suami singgah sekejap kat Lata Iskandar..sebabnye tepi jalan je. Cantik gak la tempatnye...

suamiku yang tercinta

Sampai kt CH tempat pertama yang kami singgah adalah Tanah Rata..Ladang Teh. 

 Nie duk setting camera dia

kat ladang teh

tersengeh je...

Pas jalan2 kat ladang teh,aku dan suami ke destinasi seterusnya.. Cactus Point. Kat cni..hubby aku xnampak aku dah. hahahahaha. dia nampak bunga je. kalu xcaya,tengok gambar2 yang aku snap kt bawah2 nie... 




Hubby aku nie memg suke tangkap gambar...tambah2 gambar macro... Aku plak suke tengok hasilnya... Seterusnya  ke Taman Rama-rama. 


nak tangkap gambar rama2 ye


Destinasi seterusnya..pasar malam brinchang. Kt cni kami memborong sayur2an n strawbery untuk kami bawa pulang sebagai buah tangan. Jalan pulak jam teruk...berada terlalu lama di atas jalan raya. Tambah hujan... Masa yang ade xmengizinkan aku untuk membawa Mr. Hubby ke Cactus Valley. Tempat yang aku rasa paling best la. Mungkin lain kali...InsyaAllah. Masa untuk pulang ke kg. 

Nak balik.. sempat lagi 2.. huhu

Esoknya....Ahad, hari perpisahan aku dengan cinta hati. Dia akan pulang ke KL. Tapi sebelum dia meningalkan aku sempat lagi berjalan2... Tempat biasa kami... Hutan Paya Bakau.

Aku dan dia

kemana saje dengan cameranye.. hehe

Inilah cite saya berhujung minggu bersama en.suami. ;)

2 comments:

  1. apsal tak masukkan sekali citer faiz tertinggal bas?hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..... terlepas lak cite 2 ye... Lain laki wat lagi tau. huhu

    ReplyDelete