LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

seminggu sudah berlalu....

Em....lama dah cite nie tersimpan dalam draf.... xpublish2 sebab gambarnya ntah mana2....hahaha.


Ok...episod minggu lalu aku berhujung minggu lagi dengan kerja..yang xhabis2.. 15-20 Julai 2011 aku berkursus KSM untuk sesi ke-2. Elok je hari pertama kursus dapat tau hari sabtu 23 Julai kena kerja sedangkan aku dah merancang segala2 persiapan untuk membawa anak murid aku lawatan ke Zoo Taiping dan Kuala Kangsar. 


Paling aku rasa best bila Mr.Hubby pulang ke Tapah dan akan ikut lawatan 2... hehehe. Tapi alangkah sedihnya segala perancangan yang diatur terpaksa diubah... Hari sabtu tersebut aku terpaksa membuka kelas untuk aktviti gotong-royong perdana satu perak...dan lawatan ditunda pada hari Ahad 24 Julai 2011. Ala....macam mana suami aku nak ikut? Ahad dah kena balik KL balik...Bincang2 dengan dia...So aku kena terima yang Mr.Hubby xdapat ikut... paling sedih bila dia cakap boleh balik hanya untuk 1 hari je... amat2 sedih. Aku ayat2 jugak supaya dia akan ikut...tapi nyata keputusan itu mengecewakan aku... 


Hari jumaat... 22 Julai..aku menunggu kepulangan suami tercinta. Dalam hati yang hiba aku rasa amat gembira bertemunya walaupun cuba sekejap.... Sampai je..............................bla..bla..


Tiba2 Mr.Hubby kuarkan 1 kertas dari beg dia dan dihulurkan pada aku... 
Taadaaaaa..........................


surat cuti...

Apa perasaan korang kalu berada kt tempat aku masa 2? Huhuhuhuhu............aku gembira xterkata... Nak nangis pun ade... seronok sangat2.... Bermakna Mr. Hubby akan ikut aku p lawatan..... Huh..bestnye!!!!!
TQVM sayang.........Aku amat terharu dengan pengorbanannye untuk xmenghampakan aku...n buat aku hepi... Hati bebunga2 je.... Alhamdulillah...


23 Julai 2011.
Gotong-royong kt skol.... Letih la jugak...cian suami aku terpaksa O.T sama2 kemaskan kelas. hehehe. Cuci longkang...tukar tikar...mengemop...angkat barang...T.kasih sayang... :) Saya hanya belanja awak makan laksa di dalam hujan di pondok rimba... huhu.


nyam2...

Petang aku menemani si dia untuk mengunjungi tempat ilmunya di masa kecil... Sekolah Rendah Islam....Sg.Gading, Tapah... Aku dah risik2 pada kenalan dimana letaknya Sg Gading. So petang 2...aku dan dia ke tempat sejarah itu... ~~~~~~Aku share kt cni ok....... http://faazawanz.blogspot.com/2011/07/my-memories-once-upon-time.html


24 Julai 2011.
Lawatan..... Aku xnak cite panjang2.. Tapi amat seronok berjalan2 dengan anak kecil kesayangan aku bersama suami tercinta. Memang best...


bersiap untuk naik bas


pengiring termasuklah suami aku


 melayan anak2 murid aku makan


3 si comel...

faiz kuasa dua
( suami aku faiz, anak murid aku faiz )

si manja...

si comot....

semua dah penat.......

em....pastu jalan2 kt kuala kangsar... n balik ke Kem Tapah balik. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan yang paling penting selamat... Harap Mr.Haubby xserik la ye... hehehhehehe. pe2 pun jutaan terima kasih untuk semua pertolongan n paling penting tidak menghampakan saya.... :)

No comments:

Post a Comment