LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 8, 2011

Kekecewaan.......

Muka nampak cool....tapi dalam hati hanya Allah swt yang mengetahui...

Laptop aku hilang....tanpa aku sedar bila ianya hilang... mungkin kecuaian aku sendiri xmenjaganya seperti selalu. Laptop aku adalah kesayangan aku...ke mana saja aku pergi,mesti nak jaga dia elok2..simpan elok2.. takut hilang. Tapi malang nasib aku semalam... aku baru tersedar kehilangannya. Kali terakhir aku menyentuhnya adalah pada hari Jumaat lepas...aku nak balik kampung dan aku pasti aku bawak laptop aku ke kereta.

Aku letakkan kt atas bumbung kereta? MUNGKIN..... Tapi aku rasa aku dah masukkan dalam kereta sebelum bergerak. Lagi pun kalu betul...mesti ade orang nampak dan bagitau aku ade barang kt atas bumbung kereta.... aduhai.......

Kereta aku xberkunci? MUNGKIN ye......... senang orang nak ambil.. lagipun langsung xde kesan ape2 kerosakan pada kereta aku..semuanya elok seperti biasa. Ye..kereta aku xberkunci..mudah untuk orang ambil.. aku cuma mengharapkan orang yang ambil 2 akan pulangkan kembali.... aku amat2 memerlukan laptop 2 sebab semua kerja2 aku tersimpan kt dalam 2... amat2 susah untuk aku nak wat semua kerja2 aku.... agak tertekan dan begitu sedih... hukhuk................................................

No comments:

Post a Comment