LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

raya 2008 


Kenangan beraya bersama ibu tersayang tetap terpahat dihati... Tidak akan ku lupa... Tapi tahun ini kehilangannya terubat dengan kehadiran suami tercinta.. Raya tahun ini akan memberi erti yang cukup bermakna untuk aku..pertambahan ahli keluarga...akan lebih meriah. InsyaAllah...

Dengar lagu2 raya yang berkumandang,rasa xsabar nak balik kampung berhari raya..walaupun baju raya xde lagi nie.. hehehehe. Kueh-mueh,kakak aku akan uruskan...aku tolong sponser je.. Aku nak balik kg..nak pasang pelita..main bunga api...buat kueh raya..paling best..buat lemang, yang telah menjadi satu kemestian dalam keluarga aku sejak aku lahir lagi...huhuhu... memang best la. Dan seperti biasa dipagi raya...aku akan menyunjungi pusara ibu yang dikasihi... Semoga dicucuri rahmat keatasmu... Al-Fatihah. Aminn....

Bila raya terlalu banyak lagu raya yang amat aku minati...suke dengar..bukan lagu2 baru ye..lagu2 lama...yang penuh makna nak menyusuk kalbu..... paling best lagu nie............



Duhai bonda duhai ayahanda
Dengarlah rayuan anakanda
Yang jauh di mata…

Tanpa ku sedari airmata ku mengalir
Terdengar ayat suci seruan takbir
Betapa daku gembira dekat di samping keluarga
Di pagi mulia hari raya

Kan ku sujud di kakimu bila kita bertemu
Kan ku cium tangan mu ku pohon restu
Oh maafkan daku kesalahan diri ku

Walau jauh di mata namun kau tak dapat ku lupa
Doa ku sepanjang masa agar kau bahagia
Ku pohon restu dari mu oh ayah dan ibu
Agar tercapai cita ku membela nasib mu...



Dalam keriangan menyambut hari raya...jangan lupa pada mereka yang tiada...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN...


Semoga lebaran tahun ini lebih bermakna dan mendapat keberkatan dari Allah swt... Aminn.

Ramadhan yang semakin menghilang.....InsyaAllah bertemu kita ditahun hadapan jika Dia masih memberi peluang untuk ku......

No comments:

Post a Comment