LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

Rintihan Hatiku...

Ya Allah
berikan aku petunjuk dalam membuat sesuatu keputusan
sebagaimana orang-orang yang telah Engkau tunjuki.
bimbinglah aku dalam setiap langkah ku agar aku tak salah memilih jalan

Ya Allah
permudahkanlah segala apa yang aku usahakan
ringankan beban yang sedang aku tanggung
aku redha dalam setiap apa yang terjadi
kerana hanya Engkau yang lebih mengetahui
hanya pada-Mu aku memohon
hanya pada-Mu aku berserah...

Ya Allah, 
hiasilah aku dengan iman dan masukkanlah aku ke dalam golongan mereka
yang mendapatkan petunjuk... 
Aku tak sanggup lagi menerima semuanya..
Oh Tuhan berikan petunjuk-Mu Untuk kujadikan pegangan hidupku.. 
untuk aku teruskan kehidupan yang serba mencabar pada tika ini.. tak terjangkau segalanya Ya Allah..

Tak terluah rasanya aku kepada "Sayang".. Aku keliru, aku sedih, teramat sedih...lebih sedih dari biasa......dan......aku betul-betul inginkan petunjuk dari mu Ya Allah.. 

Sayang..ampunkan isterimu sayang.. 
Aku tak sanggup meluahkan perasaan sedih ku terhadapmu.. 
kerana aku teramat yakin kau tak akan memahami.. perasaan ini..
Hanya pada penciptaKU...
Aku meminta berikan petunjuk agar aku dapat menjalani hari-hari yang mendatang dengan tenang dan melakukan apa yang terbaik untuk aku dan "sayang".

Aku harus kuat. Ya, harus kuat. 
Aku sayang suamiku. Aku ingin suamiku bangga dengan isterinya... 
Aku ingin jadi isteri yang baik....ya Aku harus kuat walau apa pun yang terjadi.. harus ....

Yang aku perlu lakukan.. meminta padaNYA.. agar aku diberikan petunjuk.. Dan di akhirnya aku amat berharap semoga aku diberikan petunjuk oleh Allah ...Dan, semoga Tuhan Rabbul Izzati memakbulkan permintaanku..

Amin Ya Rabb.......

No comments:

Post a Comment