LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

TAHNIAH HARIMAU MALAYA !!!!!!

Sekalung tahniah kepada pasukan HARIMAU MALAYA yang telah bertungkus lumus mempertahankan emas buat negara..... Good job!! Terbaekkk la korang!!! huhuhu...

Aku tengok bola malam tadi wat jantung aku rasa nak luruh... hahahaha. Berdebar2....geram... semua ade.

Terima kasih buat pasukan Garuda yang memberikan saingan yang hebat untuk pasukan Malaysia...sehingga penonton yang tengok ni sampai rasa sakit tekak, sakit jantung.. sakit limpa... sakit hati... Pening3.... hahaha.

Walaupun aku rasa team harimau muda ni tak ada star macam safee sali tapi dorang bermain sebagai satu pasukan yg baik. Mungkin satu2nya star yg ada,adalah khairul fahmi yg memang cekap menjaga gawang Malaysia...Terbaeekkk..!

Apa pun tahniah buat semua pemain,jurulatih,pengurus, dan semua rakyat Malaysia yang sama2 menyokong dan mendoakan agar kemenangan emas untuk negara.....

Teruskan kejayaan... Kalau kita rasa xboleh menang..tapi kita jangan kalah... itulah yang korang tunjukkan dalam perlawanan malam tadi.. Aku rasa bangga.... TAHNIAH!!

Aku doakan Malaysia menang lagi untuk perlawanan Kelayakan Olimpik 2012 esok dengan Syria....

2 comments:

  1. Yan.. Harimau muda yan.. Harimau Malaya x main semlm.. hihihi ;)

    ReplyDelete
  2. yup..tau. tapi lebih suka nama harimau malaya.... cuma dorang muda,panggil harimau muda... Pemain malaysia gak kan... hehehehehe.

    ReplyDelete