LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 9, 2011

.........................................

08 Mei 2011..jam 6.15 pm.....
Innalillah.... Peginya Ayah Alang Itam ke rahmatullah.... Perkhabaran petang itu..menyedihkan... 2minggu terlantar dihospital Slim tanpa sedar... Malam tadi aku sekeluarga ke rumah arwah di Trolak Utara. Sayu hati melihat sekujur tubuh yang kaku... Pernah arwah berkata..teringin nak p majlis kenduri aku..tapi tidak kesampaian...
Cerita Mak Cik..2minggu lalu..arwah pulang ke kampung..ternampak air nira yang dijual ditepi jalan... Tiba2 rasa teringin nak minum....berhenti n menbeli... Selepas habis minum,arwah jatuh  dan selama 2 minggu tidak sedarkan diri di hospital...dan akhirnya semalam Allah telah menjemputnya kembali.... Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya... Al-Fatihah..

Petang ini..aku keseorangan....terkenang aku pada mereka yang telah pergi...Tambah hati ku layu....terasa diri tidak bererti...Hati yang sayu dan sedih...mudah menitiskan air mata... Duduk2 saja..air mata mudah jatuh... Tengah2 kesibukan juga air mata ini mudah jatuh... mengapa..?? Memendam rasa.....kenapa aku seorang yang mudah terasa hati....? merendah diri...terasa diri tidak layak...serba kekurangan.... fikiran tertumpu pada sesuatu yang aku tunggu tanpa jemu setiap masa....  Aku cari..aku tunggu...namun tiada...... dan pada setiap kalinya...hati rasa jauh..... teresak2..sendiri...menahan kepedihan....  Aku menunggu..dan penantian itu menyiksa perasaanku........................
Mana dia senyumanku....
hilang......................................................

No comments:

Post a Comment