LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

Selamat Ulang Tahun Sayang...

Assalamualaikum....


Hari kedua bulan Mei... 2 MEI...
SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG....
Hari jadi insan istimewa...yang ke 27...seorang insan yang bakal  menjadi seorang suami hanya tinggal beberapa minggu saja lagi...InsyaAllah... Pada Tanggal ini..hati terpanggil untuk mengisi ruangan ini...untuk tatapan nya...


Dia yang aku sayang... tidak pernah di dalam hati ini untuk melukai hatimu.. hati yang penuh dengan cintaku... Tidak mungkin aku biarkan hati itu terluka..tidak akan ku biarkan hati itu terbiar..tanpa kasihku.. Walau ia sunyi..walau ia kosong..aku akan tetap ada mengisi ruangan itu....


Dalam keramaian aku masih merasa sepi..
Sendiri memikirkan kamu..
Kau genggam hatiku..dan kau tuliskan namamu..
Kau tulis namamu...


Tanggal kelahiranmu ini...Menggenapkan usiamu 27 tahun....usia yang membawa kamu bakal menjadi seorang suami...pada insan yang serba kekurangan ini... Aku mengakui kesilapan...dan aku akui setiap kelemahan diri... Jadi..sekiranya aku silap..bimbinglah aku ke jalan yang sebetulnya... jangan sesekali kamu menghukum aku...dan membiarkan aku tanpa kasihmu...


Tiada hadiah yang begitu berharga mampu aku berikan....sekadar hadiah untuk mengingati hari lahirmu...ucapan yang mungkin tiada makna.....


Yang tulus ikhlas...
Ingin sekali sekala dirinya dibalas..
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu


Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa


Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita


Selamat ulang tahun sayang...
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu


Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan


Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu....

Hari lahir mu ini adalah permulaan..."Mei Yang Indah..." 
Aku mendoakan agar kamu sentiasa dirahmati Allah swt selalu...semoga sentiasa dimurahkan rezeki, dilimpahkan kebahagian dan dipayungi kesihatan berpanjangan... 

Tiada yang lebih bermakna untukku melainkan melihat kamu bahagia...tersenyum dan gembira pada setiap perjalanan hidupmu... Carilah kebahagiaanmu..sempurnakanlah hari2 mu dengan kegembiraan...lengkapkanlah hatimu dengan kasih sayang yang kamu inginkan... Aku akan sentiasa mendokan kesejahteraan dan kebahagiaanmu..... 

Salam akhir....

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG...

Aku amat mengasihimu....



SELAMAT UALANG TAHUN KE 27
M.FAIZ







SEMOGA HIDUPMU DIBERKATI..
SETIAP LANGKAHMU DILINDUNGI..
DAN SETIAP  PERJALANAN HIDUPMU DIRAHMATI ALLAH SWT...

No comments:

Post a Comment