LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

menghitung hari....

Hari nie dah 18 Mei... Kisah duka semalam perlu dicampakkan jauh walaupun terasa hati dengan sesuatu...

Wah... tinggal beberapa hari saje lagi..untuk menjadi seorang isteri... Takutnye...! betul ke nie..? terasa makin cepat lak masa berlalu... hehehehe. Segala persiapan masih dalam proses... Penat? xusah cakap lo....sampai demam2... Sakit?...xboleh nak layan2 sangat...sbb keje banyak yang menanti... Kena buat jugak...huhu. Cadang nak balik kg hari nie.. tapi badan yang tidak berdaya...xmampu rasanya nak drive kete balik ke kg...Mood pun cam xde je...

Alhamdulillah...hantaran aku dah settlekan semalam...sampai kul 1 pagi...nampak kecik je keje2nye...tapi remeh gak.. Tp xpelah...penat skit..janji siap.
Eh,siap ke? Alo...belum la.. ade lagi dua yang belum settle... adoi... xpe2,minggu nie leh buat.
Minggu depan keje2 mengemas rumah...n bilik...

Terasa cam kelam jugak skit.... Sbb aku keje.. hujung minggu baru leh buat semua 2...
Persiapan2 len...? ntah,aku pun xtau..ikut jelah...hahahahaha. Sebenarnye aku dah pening kot...
Segala hal2 lauk pauk..semua abah yang uruskan...kak yati n yoep membantu... Aku?? aku menguruskan hal2 baju...bila nak ambik aku pun xtahu...haha. Kena kemas rumah...hantar barang2 kt rumah mr.tunang... beli kaki semerit untuk hantaran... uruskan majlis khatam Al-Quran... membantu untuk majlis doa selamat hujung minggu nie... packing barang2... Aduh..terasa banyak lak keje yang xsettle lagi... badan aku pun dah rasa len je.... sebenarnye aku perlu rehat....tenangkan fikiran....jangan terlalu emosi... Aku kena hepi kan... Kalu ade rasa duka 2...kena pujuk supaya dia hepi...
Aku rasa xsihat sebab hati... sebab bila hati aku gembira.... wahhhhh........ xrasa sakit pun...berbunga2 lagi... Em tadi nampak sesuatu... ........ for you... Cepat2 nak baca...ingtkan ade pe2 untuk aku..baca2...em...bukan lo... Bodoh tul la aku nie....Memang nampak kebodohan aku. AMAT2 AKU KESALI... Jangan buat lagi ok... kadang2 aku nie ngok la... hahahaha. Tapi aku nie memang sensitif orangnye..Yelah..aku nie perempuan...mudah terasa..hukhuk...tapi mudah sejuk bila dipujuk... mudah gambira bila  digembirakan..... :) hehehe. em..ape yang aku membebel nie... haha

Tp yang pastinya aku xde mood la... buatlah ape pun...aku mesti rasa xbest.. aku nak rehat..n tido sepuasnye.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment