LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Jauh disudut hati............

tetiba aku rindu kat blog aku nie.... bila air mata xberhenti membasahi pipi.... aku coretkan rasa hatiku untuk memujuk hati aku sendiri.... aku xde tempat untuk aku luahkan...apatah lagi untuk berkongsi duka ku....

aku terlalu sensitif ke? teresak2 aku....sedih sangat ku rasa.... aku keseorangan... teringat aku pada kasih sayang yg cukup membahagiakan....
amat terluka jika bahagia itu juga yang merosakkan.... 

aku menaip diruangan ini..bertemankan air mata.... nape terlalu menghukum aku.... tidak kah kau tahu hatiku.... yang sepatutnya kau cukup kenali.... 

sakit yang ku rasa memusnahkan hati.... jauh aku bawa hati agar ia pulih....tapi semakin mencengkam....
xmampu ku teruskan....linangan air mata menutup pemandangan... biarkan aku sendiri.... mungkin aku sememangnya bukan yg terbaik n sempurna untukmu...

telah aku usahakan agar aku setandingmu.... ku tatang dirimu.... ku tahan setiap amarah..walau hatiku yang terluka.... aku bukan minta untuk kau sanjung tika aku kau perlukan...dan aku xminta untuk kau hina bila kau rasa aku tidak kau perlukan.... tapi cukup hanya dengan kasihmu...pada setiap denyut... bukan menghina..maki hamun ku... aku tahu aku mungkin xlayak....sehingga kan aku sangkup kau hina..........

'non of your bisnes!'

tenggelam aku dengan kata2..... terhenti langkah ku.....  

No comments:

Post a Comment