LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

Pelengkap Hidupku.....

Sayang...aku sayang kamu sehingga kadang2 aku kehilangan kamu.... Pernahkah kamu melihat aku didalam kegelisahan..diselubungi rasa rindu?


Kepadamu sayang...bukan mudah menahan rindu... tanpa kamu disisi, dan bukan mudah menahan rasa cemburu...Jika kamu ditempat aku...? pasti kamu mengetahi....
Namun bukanlah mudah untuk aku bertukar hati..mengkhianati..
Bukan mudah janji untuk aku memungkiri...kerana aku dan kamu sudah sehati...semuanya kerana... 
AKU SAYANG KAMU....


Dulu ramai yang bertanya... dan berkata... 'kamu dengan dia???!...xsangka tul....' lalunya kenapa? jika aku dengan kamu?????? Aku ada jawapan ku sendiri....


Sayang... kamu mungkin baran xkira masa... tapi sayang tahan kalau salahnya saya...
Sayang mungkin saja keras kepala, tapi sayang manja bila kita berdua...


Suara keras dan tidak berbahasa... mudah baran xsemena-mena... mana boleh tahan dengan angin cemburu buta kan... kadang2 saja tunjuk keras kepala..tapi sebenarnya sayang manja... saya saja yang boleh rasa....
sayang pujuk dengan ucapan maaf....dan memberikan hadiah... manja yang dirasa mampu mengukir senyuman kembali...biar apa pun orang nak kata....tapi hanya saya saja yang tahu..sebab......
SAYA KENAL SAYANG SAYA!!!!


Alhamdulillah....
syukur aku kepada Ilahi...atas segala kurniaanNya....
Ya Allah...terlalu banyak ujian yang Kau beri....
Kau mudahkan lah segala urusan aku dan dia dalam merancang menyatukan dua hati ini... 
membina mahligai bahagia...
Amin Ya Rabb....


Sayang....
Terima kasih untuk segala2nya...
Kau sentiasa ada...sama2 mengharungi ranjau duri kehidupan...
Ketahuilah sayang....bahawa aku amat menyayangimu....


Sayang....
AKU INGIN MENJADI TULANG RUSUKMU......
InsyaAllah.....


No comments:

Post a Comment