LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

Kosong.....

Assalam...
Alhamdulillah...Allah masih memberiku peluang untuk terus bernafas di bumiNya.. Walaupun kesihatan ku agak menurun...jari jemariku menggeletar..tapi aku masih terdaya menaip di ruangan ini... hehehehe.

Ingin aku kongsikan sedikit tentang cinta... Terlalu banyak cintaku...pada Allah swt, pada mak..pada abah..pada keluarga...pada tunang... Tapi aku ingin kongsikan tentang lagu cinta.. cinta pada si dia... Korang ade lagu cinta korang? hahahaha.  masa berlalu amat pantas...hampir 12 tahun aku mengenalinya.. lagu cinta aku... "KOSONG-Dewa" Kenapa lagu ini??? hayati bait2 liriknya...

kamu seperti hantu 
terus menghantuiku
kemanapun tubuhku pergi
kau terus membayangi aku

salahku biarkan kamu
bermain dengan hatiku
aku tak bisa memusnahkan
kau dari pikiranku ini

di dalam keramaian 
aku masih merasa sepi
sendiri memikirkan kamu
kau genggam hatiku
dan kau tuliskan namamu
kau tulis namamu

tubuhku ada di sini
tetapi tidak jiwaku
kosong yang hanya ku rasakan
kau telah tinggal di hatiku



Aku dedikasikan lagu ini buat tunangku yang tersayang...  Dia adalah aku...jiwa aku..semangat aku.. hidup aku.. Tanpa dia, aku hilang arah dan tuju... tanpa dia.. aku sepi...tanpa dia..jiwa aku kosong... Biar beribu kali kesakitan itu datang...aku kuat menghadapi..sebab dia ada bersama... Tapi andai aku rasa dia semakin jauh...aku jatuh tidak bermaya... Hidup aku akan terus sepi...sepi..sepi....


Di dalam keramaian aku masih merasa sepi 
Sendiri memikirkan kamu 
Kau genggam hatiku 
Dan kau tuliskan namamu 
Kau tulis namamu........

No comments:

Post a Comment