LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

terjaga.........

terjaga aku dari tidur yang lena... kepenatan dan kesakitan yang mencengkam menjemput aku memanjakan diri di atas katil.... Aku terkejut dengan bunyi dentuman guruh...lalu aku terjaga.. di luar kilat sabung menyabung...angin bertiup kencang.... mungkin sebentar lagi hujan akan turun....
Terjaga aku dari lena ini mengingatkan aku padanya..... terasa dia hilang dari dalam diri aku...aku dapat rasakan perubahan,dia tidak lagi seperti biasa....yang selalu ada bersama aku... aku bukan lagi keutamaan....
hatiku berbisik bisu... ku hayun kaki... terasa malas melangkah....mengurus diri...

2 comments:

  1. wah sayunyaaa...

    salam kenal saya folo blog ni...

    ReplyDelete
  2. salam.... tq.. blog saya suke2 je... hehehe. salam ukhuwah hanis...

    ReplyDelete