LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 20, 2011

Ikatan kasih sayang...

Alhamdulillah... telah bersatu dua jiwa...dengan ikatan kasih sayang...yang telah dibina atas dasar cinta... Perkenalan yang bermula dari seorang rakan telah membawa pasangan ini ke jinjang pelamin... Ini lah yang dikatakan jodoh... hehehe. Tanggal 14 April 2011,termeterai ikatan suci pasangan bahagia...Syed Nakaei dengan cinta hati nya Tun Noraida. Aku sebagai teman..mendoakan agar kalian berbahagia hingga ke akhirnya dan sentiasa mendapat rahmat dari Allah swt.

Aku telah menghadirkan diri untuk kedua-dua belah rumah pengantin...sbb dua2 nye kawan..huhu. Dua kali makan kenduri... haha. Majlis telah berlangsung pada 16 April 2011 di kediaman Tun..n 17 April 2011 di rumah K.E.

Sedikit layar semasa majlis berlangsung...

Syed Nakaei dan Tun Noraida
Aku jugak nak bergambar..hehe.
Antara rakan2 yang hadir... ( aie...ila..ma..aku..dijah..cioot..mus )
Dijah...Tun...n Ma....
possing sesajer....huhu
Nakal tul pengantin... ( Eija n farah pun ade...)

Bila kawan2 datang..pe lagi kan... mesti nak merakamkan kenangan...sekeping dua pun jadilah kan... hehehe.


Toleh kanan..toleh kiri..Pandang Depan...Tapi bukan belakang... :)

Nie gambar bersama kawan2 kt rumah K.E...
( Kay...Aei...Hamzah..Lan..Lin..Nab..Dila..Maznah...Aku )
( Boyon..Ma...Ilani..Aya )
( Kembar...konfiusssss Ismail or Ishak?????.....Taka )




Selesailah hari bahagia Tun n K.e... Smg korang bahagia lah.. :) Bulan depan...InsyaAllah..giliran aku lak.. 
Daaaaaaaaaaaaaa.................

No comments:

Post a Comment