LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

Ketentuan....

Dari semalam hati ini berbicara tentang perihal seorang kawan lama...memperjuangkan jiwa...agar ia tidak gundah...tidak terasa berat.....untuk dia membawa pergi..diri sendiri jauh dari insan yang dikasihinya.... Menguatkan hati bukan sesuatu yang mudah...melawan rasa....

Pemergiannya ke tempat yang pasti akan meluruhkan hati...menggeletarkan seluruh tubuh...tidak dapat aku bayangkan... Aku diberitahu lebih awal..hari ini adalah tarikh penentuan... mungkin semangat dari kawan2 sedikit sebanyak menguatkan dirinya ke sana.... Dengan doa n semangat aku berikan agar dia kuat menghadapi apa jua keputusan...

Tuhan menguji pada sesiapa yang dikehendaki...Kasih sayang yang terikat dengan suci..putus akhirnya... Tidak siapa menyangka....tidak siapa boleh menduga... Keputusan yang ditunggu telah pun diketahui...berlinangan air mata ku ketika mengetahui keputusan kawan ku... Sabarlah teman..pasti ade sinar untuk mu... pasti ade kabahagiaan yang lebih baik untuk mu kelak.... Tabahlah menghadapi hidup ini....

Mendengarnya sudah membuatkan hati aku pilu...terasa aku tidak mampu menghadapi situasi sepertinya... Kehilangan insan yang amat disayangi....saat jiwa bersatu....sekelip mata ia hilang... Kawanku seorang yang kuat n tabah....aku mendoakan agar dia lebih tabah menghadapi hari2 mendatang walaupaun tanpa insan tersayang...........

No comments:

Post a Comment