LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 3, 2011

Miss U MOM..


Siapa yang paling anda sayang didunia ini???? Pasti jawapannya IBU.... Insan yang paling agung..yang begitu tulus hatinya.. jernih jiwanya... lembut belaiannya... sempurna pada sifatnya...sebagai seorang IBU..

Alangkah bertuahnya anda yang masih punya IBU... Hargailah mereka sebelum dia pergi meninggalkan kita di dunia ini... Berbaktilah...sebelum terlambat...

Aku...?? didunia ini sudah tidak punya IBU... Tapi dihati..jiwaku..dia tetap ada... Hari ini tanggal 03 April..genap 2tahun pemergian ibunda tercinta kerahmatullah..smg IBU tenang dan damai disana..dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman.. Al-Fatihah.

IBU..
kau memberikanku hidup
kau memberikanku kasih sayang
tulusnya cintamu, putihnya kasihmu
takkan pernah terbalaskan
hangat dalam dekapanmu
memberikan aku kedamaian
eratnya pelukmu, nikmatnya belaimu
takkan pernah terlupakan

IBU..
terima kasih
untuk kasih sayang yang tak pernah usai
tulus cintamu takkan mampu
untuk terbalaskan

IBU..
semoga Tuhan
memberikan kedamaian dalam hidupmu
putih kasihmu kan abadi
dalam hidupku....

Andai engkau masih berada disiniakn akan aku peluk dan tak kan aku lepaskan dirimu.. aku rindu kamu... terima kasih kerana engkau telah memberikan aku yang terbaik..doakan aku selalu..semoga engkau tenang disana...

Teman....
Apapun kita skarang ''siapapun kita skarang'' sehebat apapun kita skarang.......
smua itu takan ada ertinya dengan semua pengorbanan yang beliau berikan saat melahirkan...membesarkan dan mendidik kita....lihat diri kita...
kita yang skarang adalah berkat sebuah doa dari seorang yang kita panggil ..IBU..
Miss U MOM..

1 comment: