LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

tik tok tik tok....

Dah brapa hari aku duk simpan entri xpublish pun.. Sbb line xbrapa ok.. huhu. Hari nie aku cuma byk2 kali..n nasiblah ok.. 


Pejam celik..hari nie dah 27 April 2011.... Masa berlalu begitu pantas... Sebulan akan datang? 27 Mei 2011.... Ada ape dengan tarikh nie? Majlis pernikahan NORAZIAN bersama cinta hatinya MOHAMMAD FAIZ. InsyaAllah... 


Hanya tinggal sebulan saje lagi... persiapan terus dijalankan...kad2 jemputan sudah mula diedarkan.. Dalam masa sesingkat ini terasa aku ingin menyelami diri sendiri... merenung jauh ke dalam diri.... sebelum aku menjadi permaisuri yang akan bertakhta dihati seorang lelaki bernama suami...aku perlu mengenali sedalam2nya tentang diri sendiri...


Hati kadang kala nakal...bermain dengan fikiran... merayau2 tidak tentu tujuan... Lantas kepala berfikir pelbagai perkara... Arghhhh...kata hati yang tidak perlu dilayan...


Apa yang perlu aku siapkan? bersediakah aku? huuhuhuhu... Banyak perkara berlegar2 di fikiran.. Bagi aku..mungkin jugak pada semua wanita yang bergelar isteri..pasti ingin menjadi seorang isteri yang baik..n berusaha untuk menjadi yang solehah... Aku ingin menjadi peneman hidupnya...menjadi pengurusnya..menjadi kawannya.. menjadi penasihatnya.. menjadi pendengarnya...menjadi yang terbaik dalam setiap ruang rumah..n menjadi tulang rusuknya...


Aku mendoakan agar hubungan yang terjalin ini mendapat keberkatan dari Allah swt... Masa yang sesingkat ini...aku mengharapkan segalanya berjalan dengan baik...sehingga hari majlis...n sehingga selesai segala perancangan yang di atur..dan yang paling penting..sinar kebahagiaan akan sentiasa menyinari rumah tangga kami nanti... InsyaAllah... 

No comments:

Post a Comment