LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

05 November 2010

Huhuhuhu....seperti yg dirancang..kuar p makan PIZZA!!!!!!!.. Nyam2 sedapnye........... Sape blanje?? Dijah.....hehe. T.kasih pada sahabatku...nnti blanje r lagi..haha. Lama dah rancang sebenarnya...tapi disebabkan masing2 sibuk....nie baru dapat berjumpa... Aku..Ma..Tun..Dijah... Walaupun xcukup lagi geng ktorang nie...tp xper r..teruskan jugak r niat untuk berjumpa kembali setelah sekian lama xjumpa 1 geng... Terasa rindu aku pada kawan2...gelak tawa..gurau senda zaman remaja di alam persekolahan membawa aku pada kenangan itu.... Tak mungkin aku lupa...

Bersama kawan2...
 






Aku dan Dijah......








Ma dan Tun.........







Pada Farah (wasini)..... Niza... 5rus... Bila nk kuar sama2 ktorng nie.... Lama dah xjumpa..rindu r...
Dulu best masa sekolah... cam ne r korang sekarang kan....Ktorang kt kg..ada kelapangan ktrng berjumpa... Xper r..yang penting masing2 dah ader kerjaya masing2... Dah berjaya... 2 yang penting.....

Aku sebenarnya walaupun dalam keramaian....hati ku jauh mengingti buah hatiku... Aku keluar tanpa memberitahunya....xseperti selalu...kemana saja ku pergi...aku akan ceritakan kepadanya...tp kali ini tidak... dia menuntut aku supaya begitu...membiarkan dia bersama dunianya...tanpa ada aku..... Tapi siapa yang tahu di dalam hatiku.....menangis sendiri...dalam kesepian... Aku melawan perasaan ku....agar dia lebih bahagia.... Tp dalam keriuhan teman2...duka ku terubat... Aku mampu tersenyum... melepaskan sakit yang ku rasai..

Aku seronok tengok Dijah...yang dulunya seorang yang amat pemalu...xbanyak bercakap...kini kerjayanya menuntut dirinya jauh kehadapan.... Sesuai dengan kerjayanya sekarang... huhuhuhuhu..... Tahniah Dijah... Aku mendoakan semoga semua kawan2 aku berjaya dalam kerjaya masing2.... Jika ada kelapangan..boleh r kita jumpa sama2 lagi kan..... Next..giliran sape belanja? Ma? yup..Ma.... katanya nak belanja steamboat... tunggguuuuuuuuu...

2 comments:

  1. Assalamualaikum.

    Yan,
    Wah, Dijah belanja makan Pizza ya? Ma pula nak belanja makan steamboat?! Jangan lupa ajak aku. Huhu.

    ReplyDelete
  2. Hehehehehehe.... Ajak ko? aku ajak ko makan nasi minyak aku r nanti....boleh? hikhik...

    ReplyDelete