LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

HANYUT........ ( I will always love you )


Harus bagaimana lagi 
Dan terus begini
Dengarkan aku 
Melihat kemataku

cukup sudah kau menghukum
salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila 
kau kan diam
Seribu bahasa
 
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu,
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu,
Bagaimana ku nanti,, bila tiada mengganti,
Yang ku ada hanya kamu saja...

Saat mata terpejam,
Hanya kau ku terbayang,
Menghapus semua segala resah di jiwaku...
Saat mata terbuka,
Kamulah yang pertama,
Tak mampu aku bayangkan hidup tanpa dirimu...


Aku memang bersalah,
Selalu saja mengabaikan mu,
Dan tapi dah ku sedari segala perit kau lalui ku terlupa kau terluka,
Dan memang selalu aku bersalah, 

selalu saja mengabaikan meninggalkanmu,
Dan tetapi telah aku sedari segala perit yang kau lalui 

kerna diriku yang terus hanyut...

No comments:

Post a Comment