LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

KESAYANGAN KU...

Salam...
Untuk tatapan tunangku....
Sayang...jauh sudah perjalanan....sama2 kita tempuh... menguji kekuatan cinta dan kasih.... Kini mengapa kian hambar..kasih yang tercipta...seolah2 lari meninggalkan aku.... Salah yang ku lakukan...menuntut dendam dihati..sukar untuk kau menerima..walau aku sedaya upaya telah mencuba... Aku tidak pernah ada cinta seikhlas hatiku pada insan lain... hanya pada mu.... Kau yang aku sayang sejak dari bangku sekolah... Tapi sayang kau tidak mahu untuk mengenali hatiku.... yang ada kini hanya dendam....walau kau menyatakan sayang..tapi nilainya tiada...... Hati ku remuk berulang kali...amarah yang kau hemburkan padaku....aku diam dan menerima dengan rehda.... sampai bila? Aku pertahankan agar ianya sentiasa baik... sentiasa menjadi kekuatan hidup ku... Dimana silapnya...? Aku sering berdoa agar sejahtera n bahagialah semuanya... Terjalinlah kasih sayang..ditemukan jodoh... namun...hatiku sentiasa runtuh...kau pijak hatiku... Aku sentiasa membinanya semula...agar di tetap bahagia... tp tetap sama... salah yang ku lakukan...sukar untuk dimaafkan.. dari dulu..kini... dan pastinya akan datang..tetap sama...

Sayang... ketahuilah hatiku... Aku mohon agar kau menerima ku dengan ikhlas.... Maafkanlah setiap kesalahan ku dulu... Mengapa seringkali kau ulangi... Aku telah buang jauh....tapi kau mengutipnya kembali.... Aku sering kau hantui dengan kesilapan ku yang lalu... Aku tidah boleh bahagia? Aku tidak boleh meneruskan hidupku dengan lebih baik? Aku tidak boleh kau maafkan? Aku ingin meneruskan hidupku tanpa ada kesilapan yang lalu.. Cukup sudah ianya menjadi mengajaran.... Tolonglah sayang ku..... Lepaskan aku dari kesalahan ku yang lalu... Aku xsanggup hidup dengnnya....terlalu sakit..... Aku hari2 menanggung luka... hati ku bengkak... Aku merayu pada mu sayang... bebaskan aku dari dunia yang hitam itu... Ketahuilah aku amat menyayangi mu.....

No comments:

Post a Comment