LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 17, 2010

SALAM AIDILADHA.....

Salam.... SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....
Allahuakbar.... Allahukbar.... Allahuakbar.... Walillahilham...

Pagi yang sepi....bisu pada setiap bicara.... xada yang sudi mendengar.... menyapa.... aku seolah-olah keseorangan pada ruang hidup.... Apa maknanya hari raya... hati ku terpendam duka.... mengalir air mataku....meluah rasa....

Pada sapa untuk aku ceritakan....bagaimana untuk aku laluinya.... NEXT STATION..... Terima kasih.... Engkaulah tempat untuk ku.... dengarlah rintihan hati ku.... aku keseorangan.... Redup cuaca pagi ini....seolah-olah mengerti hatiku...dirundung kepiluan duka.... Aku mengharapkan segalanya akan baik seperti sediakala.... Tapi bila?? Atau sebenarnya aku yang perlu mencari jalanku... Berpatah balik? Tidak....aku xkan berpatah balik..merenung kesilapan lalu.... Aku akan teruskan jalan yang telah ku pilih.... Aku berserah padaNya yang Agung... Mengetahui segalanya...

Ya Allah... aku amat menyayanginya.... apa yang aku lakukan bukan untuk menyakitinya....
Kau mengetahui segalanya.... Tidak pernah di dalam hatiku untuk mengatanya.... Bicaraku mungkin salah...tapi aku dalam kemarahan... lantas mulutku bicara yang tidak baik untuknya pada kawan ku....tapi bukan niatku yang ikhlas... Aku mencintainya.... Aku di tengah pada cinta dan kasih ku padanya.....dan sayangku pada sahabat-sahabatku...... Aku yang ditengah-tengah ingin menjaga semuanya agar ianya elok dan tidak ada yang terluka dan terasa hati.... Malangnya segalanya hancur..... Aku yang salah... Maafkan aku kawan.... maafkan aku sayang....

Biarkah aku sendiri...menyulam sepi.... Aku biarkan agar ianya sembuh sendiri..... walau lama manapun.....

No comments:

Post a Comment