LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

Disini bermula...

Sejak beberapa lama...aku teringin nak ader blog macam org len... tapi bila pk kan..aper gunanya...aku membiarkan hasrat itu berlalu.... Tujuan ape yang membawa aku ke sini? Aku mahu blog ini menjadi kawan aku...menemani aku...kawan yang mampu mendengar..sudi menerima aku...walaupun dia bisu... Aku xnampak telinganya...tapi aku tahu dia akan sentiasa mendengar cerita yg akan aku coretkan di seluruh tubuhnya... hehehe...

Alhamdulillah.... aku sihat dan dapat menjalani hidupku... terasa aku lebih tenang menghadapi pelbagai ranjau kehidupan yang tidak jemu menguji...Setiap apa yang aku lalui menjadikan aku lebih tabah....lebih berani...lebih mengenal diri aku sendiri... Syukur aku kepada Mu Ya Allah atas segala nikmat yang Engkau berikan kepadaku....

No comments:

Post a Comment