LUV

pic

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

KL...

Semalam baru balik dari KL.... P rumah Makyang..melawat opah.... Opah sememangnya dah 3hari di kampung...Alang bawak... so ktorang ikut r opah balik k KL plak... Sajer2...tambah aku cuti sekolah... Aku p KL dengan abah n kak yati...Keadaan opah semakin lemah...yelah semakin hari usia kita bukan berkurang,tapi meningkat...  Terubat sedikit kerinduan aku pada opah... Masa opah nak balik KL...aku tengok opah xnangis pun cam selalu..mungkin sebab anak dan cucunya ikut dia balik k KL... Hehehehehe...

Sampai kt KL....aku xjalan maner2 pun... Aku britahu pada Mr.tunang..tapi len plak yang jadi..seperti bese aku kena marah lagi... Yelah,aku faham..bukan mudah menyejukkan hati yang sedang panas...walaupun aku cakap dengan baik...tapi kalu sudah marah??? Aku kena banyak bersabar....terima dengan baik...amat2 perlu memahaminya....Tp aku mengharapkan sinar kembali menerangi kegelapan aku dan dia....

Aku xdapat jumpa dia pun...tapi xpelah...dia pun sibuk dengan kerjanya... so aku xjalan maner2.... hanya duk rumah Makyang saja... yelah aku nak jalan pun bukan tahu...hahahahaha...

Lewat petang semalam baru bertolak balik k kampung....nak balik,semestinya aku memberitahunya...tapi seperti biasa...layanan untuk aku tiada... sepanjang perjalanan hujan lebat....tp Alhamdulillah perjalanan lancar,cuma sebelum masuk h'way....kesesakan betul....serabut plak aku tengok kereta yang bersusun-susun.... kadang2 aku tengok penunggang motorsikal seolah-olah faiz...motor biru...ader box kt belakang....helmet hitam..... erm..hanya ilusi mata..bermain dengan perasaan... Dah r tido kt rumah makyang aku mimpi dia datang jumpa aku.... Aku ini terlalu fikir kot...2 pasal jadi macam 2...

Pukul 10.00pm baru sampai kt rumah... Alhamdulillah.... Benda pertama yang aku lakukan..memberitahu si dia..aku selah selamat sampai... Dia menyambut baik...aku bersyukur sangat...walaupun aku tahu hatinya bukan mudah untuk dipulihkan....tapi aku akan berusaha tanpa jemu... Sayang....akan aku hadiahkan permata dalan rindu untukmu.......

No comments:

Post a Comment